Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хадріан П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Хадріан П. 
Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії [Електронний ресурс] / П. Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.64 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хадріан П. 
Планування маркетингової діяльності середніх і великих підприємств (результати дослідження) [Електронний ресурс] / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 389-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.253 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хадріан П. 
Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. Результати дослідження [Електронний ресурс] / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_28
Досліджено однин із ключових аспектів маркетингу, який полягає у впливі на цільовий ринок інтегрованого складу елементів комплексу маркетингу. Мета роботи - представити результати дослідження рівня цієї особливості маркетингової діяльності на підставі опитування 840 польських підприємств, проведеного відділом маркетингу економічного університету у Кракові. Результати свідчать про середню та добру оцінку координації інструментів комплексу маркетингу (де оцінка в групах великих підприємств є більш високою) та появі статистично значущих зв'язків між оцінкою ступеня координації "маркетинг-мікс" і, зокрема, оцінюючи значення окремих елементів у цьому складі, стратегію виграшу клієнтів або оцінку ступеня адаптації підприємств до сучасної ринкової економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.062 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського